Col·legi d'Enginyers Graduats i d'Enginyers Tècnics Industrials de la Catalunya Central

  
  • Telèfon

  • 93 872 57 62

  • 691 932 594

line
  • Adreça

  • Plana de l'Om, 6, 2n 5a
    08241 Manresa

line

Jornada Tècnica OTEC: Mobilitat elèctrica. Del vehicle a la infraestructura de recàrrega

Jornada Tècnica OTEC: Mobilitat elèctrica. Del vehicle a la infraestructura de recàrrega




Lloc:


Híbrid: Sala d’actes del CETIM (Plana de l’Om, 6, 2n 2a de Manresa) i, en línia i directe.

Data inici:


02/07/2026

Data fi:


02/07/2026

Horari:


De les 16.00 a les 19.00 h.

Número d'inscrits:


9

Objectius:


Des de l’Oficina de Transició Energètica Col·legial (OTEC), de la qual pertany el CETIM, presentarem una sèrie de ponències amb diferents entitats i experts relacionats amb la mobilitat elèctrica.


Dirigit a:


Empreses, professionals i responsables tècnics interessats a impulsar la mobilitat elèctrica.

Programa:


Apostar per vehicles elèctrics i infraestructures de recàrrega permet reduir els costos operatius associats al combustible i al manteniment, alhora que disminueix la dependència energètica dels combustibles fòssils. A més, contribueix de manera directa a la reducció d’emissions de CO2 i al compliment de les exigències normatives i objectius de sostenibilitat cada vegada més presents en l’àmbit empresarial i institucional. Aquesta transformació també reforça la imatge corporativa de l’empresa, transmetent un compromís real amb la innovació, l’eficiència energètica i la responsabilitat social. 

 

  • 16.00 h Inici de la jornada i benvinguda oficial.
  • 16.15 a 17.45 h Presentacions del ponents:
    • Investigadora química de la UPC Manresa: parlarà sobre la química de bateries i la seva evolució – Conxita Lao.
    • Representant de Movento Auser: parlarà del mercat actual i de la seva evolució – Kevin Ibañez.
    • Representant de Simon elèctric: parlarà sobre punts de recàrrega – Anna Puig.
    • Representant d'Electrica Pintó: parlarà sobre alternatives sostenibles per posar punts de recàrrega total o parcialment autosuficients – Manel M. Cebrian.
  • 17.45 a 18.00 h Descans amb berenar i refrigeri.
  • 18.00 a 18.45 h Taula rodona amb els ponents moderada per una persona representant de l’Associació Catalana Promotora del Vehicle Elèctric – Patrick Renau i Meier.
  • 18.45 a 19.00 h Torn de preguntes.

 

Recordem que el Col·legi disposa de la seva OTEC (Oficina de Transició Energètica Col·legial), des d’on es pot oferir assessorament i orientació en matèria de transició energètica i actuacions vinculades a l’eficiència energètica. Per a més informació, podeu contactar al telèfon 621 18 08 84, o bé, a través de l'adreça electrònica otec@cetim.cat.



Tarifes:


Inscripció:0 Euros


Observacions:


Les inscripcions es tanquen el dia 1 de juliol de 2026 a les 14.00 h, o bé, fins a exhaurir les places. Les persones no col·legiades han d'especificar a la casella d'observacions de quina entitat venen.

Documents:


Cartell_Jornada Mobilitat elèctrica.png



Información