Per
CETIM
23 de maig, 2023
General
103 visites
Guies de seguretat industrial
Des de la Subdirecció General de Qualitat i Seguretat Industrial, pertanyent al Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme, ens han posat en coneixement de l'existència de diverses guies i documents de publicació recent, relatius a temes d’interès pel nostre col·lectiu.
El propòsit del document és explicar la casuística de les portes automàtiques de vianants (motoritzades). En concret, els requisits aplicables relatius al funcionament i la seguretat. Per exemple, en el cas de l’automatització de portes de vianants d’accés als portals de comunitats de veïns. Més informació.
El propòsit d'aquests fulletons és informar sobre les característiques principals de diferents mitjans de protecció (extintors, boques d'incendi, etc.) que s'instal·len sovint a edificis, indústries i altres llocs. Més informació.
Addicionalment, ens recorden que a la web del Ministeri també disposen d'una recopilació de legislació, juntament amb les seves guies d'aplicació, de molts altres temes relacionats amb reglaments de productes i instal·lacions, al camp de la seguretat industrial: productes de construcció, ascensors , instal·lacions de baixa tensió, equips a pressió, aparells de gas, APQ, etc.
Tota la informació en el següent enllaç.