Col·legi d'Enginyers Graduats i d'Enginyers Tècnics Industrials de la Catalunya Central

  
  • Telèfon

  • 93 872 57 62

  • 691 932 594

line
  • Adreça

  • Plana de l'Om, 6, 2n 5a
    08241 Manresa

line

El CETIM participa al 9è Fòrum Universitat Empresa de l’EPSEM

Per CETIM 7 de maig, 2026 General 126 visites

El CETIM participa al 9è Fòrum Universitat Empresa de l’EPSEM

Aquest dimecres 6 de maig, el Col·legi va participar en la novena edició del Fòrum Universitat Empresa celebrat a l’EPSEM Manresa, una trobada ja consolidada que posa en contacte l’estudiantat universitari amb el teixit empresarial i institucional del territori.

 

Des del nostre estand, vam aprofitar la jornada per informar els i les estudiants d’enginyeria industrial sobre el paper del CETIM com a col·legi professional oficial, així com sobre els serveis, recursos i avantatges que els podem oferir tant durant la seva etapa d’estudiants, a través de la precol·legiació, com un cop ja graduats, mitjançant la col·legiació

 

La participació al fòrum també ens va permetre reforçar el vincle entre Col·legi, Universitat i empreses, tot fomentant el networking i el contacte directe amb futurs professionals del sector. A més, durant la jornada vam oferir diversos obsequis a l’estudiantat que es va acostar al nostre espai.

 

Des del CETIM valorem molt positivament haver estat presents en una jornada com aquesta, que contribueix a apropar el Col·legi als futurs enginyers i enginyeres i a enfortir la relació amb l’entorn universitari i empresarial del territori.