Per
CETIM
7 de maig, 2026
General
126 visites
El CETIM participa al 9è Fòrum Universitat Empresa de l’EPSEM
Aquest dimecres 6 de maig, el Col·legi va participar en la novena edició del Fòrum Universitat Empresa celebrat a l’EPSEM Manresa, una trobada ja consolidada que posa en contacte l’estudiantat universitari amb el teixit empresarial i institucional del territori.
Des del nostre estand, vam aprofitar la jornada per informar els i les estudiants d’enginyeria industrial sobre el paper del CETIM com a col·legi professional oficial, així com sobre els serveis, recursos i avantatges que els podem oferir tant durant la seva etapa d’estudiants, a través de la precol·legiació, com un cop ja graduats, mitjançant la col·legiació
La participació al fòrum també ens va permetre reforçar el vincle entre Col·legi, Universitat i empreses, tot fomentant el networking i el contacte directe amb futurs professionals del sector. A més, durant la jornada vam oferir diversos obsequis a l’estudiantat que es va acostar al nostre espai.
Des del CETIM valorem molt positivament haver estat presents en una jornada com aquesta, que contribueix a apropar el Col·legi als futurs enginyers i enginyeres i a enfortir la relació amb l’entorn universitari i empresarial del territori.