Neix la 1a Jornada de Networking Inter-Col·legial de professionals de totes les Enginyeries Tècniques de Catalunya, que s'organitza per part de la METGEC a la qual pertany el nostre Col·legi.
Des de la METGEC (Mesa de les Enginyeries Tècniques i Graus en Enginyeria de Catalunya) s'ha plantejat que serà molt enriquidora aquesta iniciativa perquè facilitarà nous contactes directes amb professionals d'altres enginyeries.
El format triat per aquest networking és amb un punt lúdic que permeti aquests contactes de manera més distesa, i això, estem convençuts que es pot aconseguir amb una calçotada a peu dret (calçots a peu dret, però carn i postres asseguts a taules), que és el format original de menjar-los.
El restaurant triat ha estat un de l'Alt Camp, que són els més autèntics per a les calçotades: La Sort de El Pont d'Armentera (https://maps.app.goo.gl/gQ3C5YA71iob79zNA).
Tenint en compte el format de la jornada i la ubicació, s’ha optat per fer-ho en divendres, amb un horari de dinar tard, a partir de les 15.00 h, per tal de facilitar l’assistència de professionals procedents de diferents punts del territori.