Col·legi d'Enginyers Graduats i d'Enginyers Tècnics Industrials de la Catalunya Central

  
  • Telèfon

  • 93 872 57 62

  • 691 932 594

line
  • Adreça

  • Plana de l'Om, 6, 2n 5a
    08241 Manresa

line

Webinar en directe: Gestió eficient del despatx d’enginyeria amb Avant Manager

Webinar en directe: Gestió eficient del despatx d’enginyeria amb Avant Manager




Lloc:


En línia i en directe.

Data inici:


11/03/2025

Data fi:


11/03/2025

Horari:


De les 16.00 a les 18.00 h.

Número d'inscrits:


17

Objectius:


Avant Manager és un software per gestionar enginyeries eficientment, automatitzant tasques i millorar l'organització.


Dirigit a:


Totes les persones relacionades amb la professió.

Programa:


Avant Manager és un software específic per a la gestió eficient del despatx d’enginyeria. Inclou les eines necessàries per a la gestió integral de l’estudi: gestió de clients i proveïdors, gestió i planificació de projectes, gestió econòmica, gestió d’e-mails, de fotografies, coordinació de l’equip humà del despatx, etc. Automatitza totes les tasques del despatx que, tradicionalment, feien perdre gran quantitat de temps a l’enginyer/a i proporciona informació en temps real per a la gestió eficient de tota l’organització.

 

Demostració pràctica del temps que la persona enginyera pot arribar a estalviar amb un sistema de gestió integral del seu despatx:

  • Gestió intel·ligent d’emails.
  • Gestió eficient de fotografies.
  • Planificació de projectes: Gantt, Kanban, Control de Càrrega de Treball.
  • Generació automàtica d’ofertes d’honoraris, factures, tiquets de despeses i currículums de projectes.
  • Creació automàtica de carpetes dels projectes i organització de documents.
  • Control de costos, marges i producció, dels projectes i del despatx. Business Intelligence.
  • Gestió de vacances i absències de l’equip, control de la jornada laboral.
  • Registre de temps invertit en els projectes.
  • Gestió de clients: CRM.
  • El despatx a la butxaca: App
  • Entorn col·laboratiu i teletreball.


Tarifes:


Inscripció:0 Euros


Observacions:


Les inscripcions es tanquen el dia 10 de març a les 14.00 h. Aquest webinar s'impartirà en directe a les 16.00 h. La durada aproximada serà de dues hores. El mateix dia de la impartició del webinar, s'informarà per correu electrònic de la metodologia a utilitzar i de l’enllaç corresponent per a efectuar la connexió. Abans de l’inici de l’activitat, si teniu qualsevol incidència de connexió podeu contactar amb el Col·legi en horari d'atenció trucant al 93 872 57 62.

Documents:


PROGRAMA_WEBINAR Gestió eficient Avant Manager_versió0.pdf



Información