Aquest any 2025 es celebren els mil anys de la fundació del Monestir de Montserrat, un lloc emblemàtic carregat d’història, cultura i espiritualitat. Per commemorar aquesta fita, hem decidit celebrar la nostra Assemblea General Ordinària en aquest entorn únic, combinant-la amb una visita guiada especial per a totes les persones col·legiades i els seus acompanyants.
- 16.00 h – Trobada a l’Oficina d’Informació, on ens explicaran la importància històrica i cultural de l’indret.
- 16.20 h – Visita al Museu de Montserrat, on gaudirem de les exposicions especials del Mil·lenari i de les principals obres d’art del monestir.
- 17.20 h – Accés al Cambril de la Mare de Déu, un dels espais més emblemàtics i espirituals del santuari.
- 17.45 h – Fi de la visita per dirigir-nos a l’Hotel Abat Cisneros (Sala Muntades).
- 18.00 h – Assemblea General Ordinària del Col·legi, on revisarem les activitats realitzades durant el 2024 i debatrem sobre els projectes en curs i previstos.
Montserrat és molt més que una muntanya, és identitat, força i tradició, i aquesta és una oportunitat excepcional per redescobrir-la des d’una nova perspectiva. T’hi esperem!