Col·legi d'Enginyers Graduats i d'Enginyers Tècnics Industrials de la Catalunya Central

  
  • Telèfon

  • 93 872 57 62

  • 691 932 594

line
  • Adreça

  • Plana de l'Om, 6, 2n 5a
    08241 Manresa

line

Curs: Copilot i productivitat amb Intel·ligència Artificial

Curs: Copilot i productivitat amb Intel·ligència Artificial




Lloc:


Sala de formació del CETIM (Plana de l’Om, 6, 2n 3a de Manresa).

Data inici:


28/01/2025

Data fi:


28/01/2025

Horari:


De les 15.00 a les 19.00 h.

Número d'inscrits:


25

Objectius:


Explorarem com la intel·ligència artificial transforma les tasques d'oficina, centrant-se en el potencial del Copilot de Microsoft, una eina que integra la IA a Word, Excel, Outlook, PowerPoint i Teams per estalviar temps i augmentar l'eficiència al lloc de treball.


Dirigit a:


Professionals del sector de l’enginyeria que vulguin introduir-se pas a pas en l’eina Copilot de Microsoft.

Programa:


  • Quan la IA entra en l'oficina (sense cridar).
  • Principals àrees d'aplicació de la IA en el treball.
  • Copilot, l'estrella IA de Microsoft.
  • Com instal·lar Copilot, pas a pas.
  • Word, Excel, Outlook, Power Point i Teams amb Copilot.
  • Copilot en l'espai d'aplicacions Microsoft 365.
  • Estudi de casos i exemples.
  • Seguretat i privacitat de dades.
  • 10 aplicacions extra de productivitat amb IA.
  • IA en textos, traduccions, anàlisis de dades, presentacions, PDF…
  • Com estalviar temps en les tasques d'oficina amb IA.

 

Professor: Enrique San Juan González. Periodista especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet a Barcelona.

 


Aquest curs, pot ser bonificat per la FUNDAE. El Col·legi està acreditat com a entitat organitzadora per a gestionar la bonificació dels cursos de formació que organitza. Si ets una empresa i vols que et gestionem gratuïtament aquesta bonificació només has de posar-te en contacte amb el Departament de Formació del CETIM i t’informarem de tots els passos que cal seguir i sobre el funcionament de les bonificacions. La inscripció del curs s’ha de fer almenys una setmana abans de l’inici.

 

 



Tarifes:


Persones col·legiades amb RC del Col·legi:110 Euros
Persones col·legiades:140 Euros
Persones no col·legiades:190 Euros


Observacions:


Les inscripcions es tanquen el dia 27 de gener de 2025 a les 14.00 h, o fins a exhaurir les places.

Documents:


PROGRAMA_Curs_Copilot i productivitat amb IA_versió0.pdf



Información