WEBINAR EN DIRECTE
Nou reglament per prevenció de la legionel·losi
S'ha aprovat el RD 487/2022 de requisits sanitaris per a la prevenció i el control de
la legionel·losi que derogarà al vigent RD 853/2003. Cal dir per això
que la seva entrada en vigor està prevista d'aquí en un any.
En el webinar es tractaran els principals requisits legals i les novetats que comporta aquesta nova versió legislativa.
Data i hora: Dimarts 27 de setembre de 2022, de 16.30 a 17.30 h.
Lloc: En línia.
Ponent: Xavier Domínguez Guarro, direcció comercial i operativa de la consultoria ASECORP HSE Compliance, https://www.asecorp-online.com/
Inscripció: Al web www.cetim.cat
o bé a l’a/e formacio@cetim.cat. Les inscripcions es tanquen el dia 27 de setembre a les 14.00 hores.
Preu: Gratuït per a les persones col·legiades. 25 € persones no col·legiades.
Observacions:
Aquest webinar es realitzarà en directe a les 16.30 h. La durada aproximada serà d’una hora i s'inclourà un torn de preguntes.
El mateix dia de realització del webinar,
s'informarà per correu electrònic de la metodologia a utilitzar i enllaç corresponent per a realitzar la connexió.
Abans de l’inici de l’activitat, si teniu qualsevol incidència de connexió podeu contactar amb el Col·legi trucant al 938725762.