El Col·legi posa a disposició dels seus Col·legiats uns espais físics, de titularitat del propi Col·legi, destinats especialment a l'allotjament temporal de petites enginyeries o afins, preferiblement unipersonals, de nova creació, a les quals s'acompanya i es presten determinats serveis per tal d'afavorir la seva consolidació i creixement.
Les empreses allotjades tenen a la seva disposició un seguit de serveis bàsics vinculats a les infraestructures (sales de reunions, conferències, formació, local i comunitat, espais d'emmagatzematge, manteniment i neteja...) a l'administració (recepció de visites, recepció de trucades, serveis d'ofimàtica...), així com connexió a internet, serveis d'aigua, llum, climatització, vigilància i seguretat..., que sens dubte permeten reduir les seves despeses d'estructura.
Així mateix, es garanteixen serveis individualitzats de consultoria i assessorament en els diferents àmbits de la gestió empresarial, que permeten tutelar i monitoritzar l'empresa durant els primers mesos de posada en marxa del negoci. Tutoria i acompanyament, si cal o correspon, i accés preferent a tots els serveis que ja ofereix el Col·legi.
Per més informació truca a la Secretaria del Col·legi, 938725762, o envia un correu electrònic a cetim@cetim.cat i t'informarem amb més detall.